Sunday, 6 Oct 2024

Integracja Allegro PrestaShop – jak skorzystają z niej sieciowi sprzedawcy?

Jak wiadomo, rynek sprzedaży internetowej jest szeroki i pełen perspektyw. Wzrost udziału branży e-commerce jest już nie tylko spekulacją, ale rzeczywistością, który każdy przedsiębiorca powinien wziąć pod uwagę, planując swoją działalność. Najłatwiejszym sposobem na otwarcie się na sieciową sprzedaży są duże serwisy aukcyjne i sprzedażowe – do najlepszych przykładów należy tu m.in. najpopularniejsze w naszym kraju Allegro, a także eBay lub Amazon, wzbudzające rosnące zainteresowanie polskich konsumentów.

Rozpoczęcie swojej przygody z sieciową sprzedażą, niezależnie od tego, czy podejmuje się zupełnie nowej inwestycji, czy przenosi swój sklep na grunt internetowy, nie powinno stanowić szczególnie dużego wyzwania. Dynamiczne początki sklepu z pewnością przełożą się jednak na proporcjonalnie szybki wzrost formalności i czasu wymaganego na efektywną obsługę sprzedaży. Aby poradzić sobie z taką sytuacją i uniknąć konieczności zbytniego poszerzania kadry pracowników, warto sięgnąć po wyspecjalizowane narzędzia do zarządzania e-sklepem.

Wygodna integracja wielu kanałów sprzedaży – integracja Allegro PrestaShop i jej zalety

Jednym z najlepiej sprawujących się platform do zarządzania sklepem internetowym jest ErpBox – popularne, nowoczesne narzędzie dla sprzedawców, w ramach którego można skorzystać z szerokich możliwości w zakresie integracji. Wyjątkowo korzystna jest tu integracja Allegro PrestaShop, a także innych kanałów sprzedaży. Wcale nie trzeba ograniczać się do jednego serwisu aukcyjnego – obsługę np. konta na Allegro można komfortowo połączyć z innymi kanałami sprzedaży, a także własnym sklepem internetowym obsługiwanym przez PrestaShop i zarządzać nimi z jednego miejsca. Odczuwalna oszczędność czasu i zwiększenie efektywności pracy całego zespołu jest na wyciągnięcie ręki.

Co można zyskać poprzez zastosowanie systemu ErpBox?

Zalety tego rozwiązania są oczywiste, warto jednak przedstawić jedne z najważniejszych funkcjonalności takiego połączenia w ramach ErpBox:

  • wygodne sprawdzanie nieopłaconych zamówień, 
  • dodawanie zdjęć do pozycji zamówienia,
  • szybka aktualizacja danych dotyczących zasobów magazynowych,
  • wystawianie asortymentu sklepu na aukcje w Internecie,
  • pobieranie danych na temat zamówień złożonych w serwisach aukcyjnych,
  • automatyczne pobieranie danych do wysyłki,
  • automatyczne pobieranie informacji o płatnościach,
  • połączenie przez import/export (csv, xml) lub API,
  • kompleksowa obsługa klientów na obu witrynach,
  • dwukierunkowa integracja zamówień (już wkrótce!).

Co więcej, integracja Allegro PrestaShop to nie jedyna funkcjonalność systemu ErpBox. Program ten jest nieustannie rozwijany i poszerzany o nowe moduły, dzięki czemu zawsze pozostaje w czołówce najlepszych systemów do obsługi sklepów internetowych. Warto zapoznać się z pełnym zakresem opcji dostępnych dla użytkowników ErpBox – można przetestować je na własną rękę, korzystając z darmowego okresu próbnego, który trwa aż 3 tygodnie. Wystarczy założyć bezpłatne konto ErpBox i cieszyć się 21 dniami testów bez zobowiązań.

Podobne wpisy