Dlaczego integracja z Allegro jest tak istotna dla e-sprzedawcy?
Prowadząc działalność handlową w Internecie, trudno jest zbagatelizować niezwykle istotną rolę, jaką serwis Allegro odgrywa na polskim rynku. Jest to prawdziwy gigant branży e-commerce, a zarazem bardzo atrakcyjne środowisko dla rozwijających się firm, stanowiąc przystępny kanał sprzedaży.
Usprawnienie konta Allegro poprzez Apilo (daw.ErpBox) – na co mogą liczyć e-sprzedawcy?
Wzrost sprzedaży, większe zadowolenie klientów i wygodniejsza obsługa sklepu są na wyciągnięcie ręki, jeśli tylko skorzysta się z wyspecjalizowanego oprogramowania. Dedykowane API dla integracji Apilo (daw.ErpBox) i Allegro z pewnością zainteresuje każdego e-sprzedawcę, który wykorzystuje tę platformę do poszerzania zasięgów swojego sklepu. Do konkretnych rozwiązań, na jakie pozwala integracja z Allegro, zalicza się:
- dostęp do Managera Allegro,
- pobieranie wszystkich zamówień z Allegro oraz ich obsługa,
- dostęp do informacji o rozliczonych zamówieniach,
- łatwe filtrowanie zamówień,
- automatyczna aktualizacja statusu zamówień,
- dostęp do wszystkich informacji z jednego widoku,
- pobieranie danych wysyłkowych na podstawie formularzy pozakupowych,
- automatyczne druki listów przewozowych,
- dostęp do informacji o płatnościach Allegro,
- dostęp do szczegółowych logów zamówienia,
- możliwość wysyłania e-mailów do klienta bez opuszczania widoku zamówienia,
- automatyczne przypisywanie kurierów z Allegro do metod wysyłki w ErpBox,
- możliwość łączenia wielu zamówień klienta w jedno,
- integracja Wysyłam z Allegro,
- automatyczne powiadomienia e-mail dla klientów o utworzeniu lub wysłaniu zamówienia, a także zarejestrowaniu płatności.
Jest to zaledwie część z wszystkich opcji, jakie zapewnia integracja z Allegro w ramach systemu Apilo (daw.ErpBox). Warto podkreślić, że jest to oprogramowanie nieustannie rozwijane, a profesjonalna pomoc techniczna w połączeniu z częstymi aktualizacjami pozwoli uzyskać znaczącą przewagę nad konkurencją na rynku.
Integracja z Allegro w Apilo (daw.ErpBox)– dodatkowe możliwości dla sprzedawców!
Korzystanie z managera Allegro od Apilo (daw.ErpBox) pozwala na znacznie usprawnioną obsługę konta, obejmując praktycznie wszystkie jego elementy, od cenników dostawy, poprzez opcje promowania, aż po pola zakresowe. Internetowi sprzedawcy mogą liczyć na szeroki wachlarz funkcji związanych z tym narzędziem, skupionych głównie na wielokanałowości oraz łatwego zarządzania wieloma kontami na Allegro. Co więcej, integracja z Allegro w Apilo (daw.ErpBox) pozwala połączyć je także z innymi kanałami sprzedaży, wliczając w to alternatywne marketplace czy własną stronę domową.
Efekty stosowania Apilo (daw.ErpBox) zauważyć można bardzo szybko. Zoptymalizowana i w znacznej części zautomatyzowana sprzedaż oznacza ogromną oszczędność czasu, co w połączeniu z wygodnymi i intuicyjnymi opcjami zarządzania sklepem sprawi, że obsługa zamówień stanie się niezwykle wydajna. Realny wzrost sprzedaży i usprawnienie jakości pracy całego zespołu to dopiero początek! O zakresie funkcji systemu Apilo (daw.ErpBox) można przekonać się samodzielnie dzięki darmowemu, 21-dniowemu okresowi testów – bez zbędnych opłat lub nadmiernych zobowiązań!